Jag skriver om konst i olika former och är intresserad av det mesta, det må sedan kallas traditionellt, samtidskonst, modernistiskt eller postmodernistiskt. Dessutom publicerar jag en hel del egna fotografier i olika genrer.

Om mig

Mitt foto
Jag är 60 år gammal och bor i Uddevalla där jag arbetat som journalist. Har också genom åren pysslat en hel del med filosofi, både inom och utom de akademiska sammanhangen. Är intresserad av mycket (för mycket säger en del) och har ett ganska passionerat förhållande till det jag är intaggad på.

Bloggarkiv

måndag 9 augusti 2010

Bob Dylan har försvunnit... .

Har upptäckt att videoinslagen i mina blogginlägg om framför allt Bob Dylan inte längre finns tillgängliga.
I många fall hänvisar man till upphovsrättstvister.

Hoppas att det inte var mitt utnyttjande av dem som var problemet. Men det var det nog inte....

Har nu degraderat alla de här inläggen till utkast så får jag se om det går att använda textdelarna till något vad det lider.
Det kanske finns nya inslag på YouTube som kan utnyttjas. Tills det blir upphovsrättstvister om dem också....

Ett blogginlägg om Melanie Safka och Cindy Sherman har jag förresten också tagit ur trafik av samma skäl som ovan....

Inga kommentarer:

STORBILDSGALLERI

STORBILDSGALLERI
Här lägger jag ut bilder i lite större format .

Ex Machina Tora Windahl

Ex Machina Tora Windahl

Valand

Valand
Större kök. Skulptur av Beatrice Ehrström.